AronG Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Stilig e36 detta ;) Sjøl ville eg ha skifta ut lyktena framme til sånne som er "sølvfarga/chroma", med angeleyes så klart;) Bak ville eg hatt sånne lykte dar den eine halvparten er kvit og den andre rød (må nesten sjå bilde..) Orginalt er da liksom 2/3 rødt og 1/3 kvitt.. Skulle ha bytta ut enderørena og :P Chroma hadde blitt rått ;) Og så må du skaffa deg skikkelig BMW-logo framme og bak :P Ellers savne me litt fleire bilde :) Siter BMW E30 320i - Herjebil BMW E36 318is Coupé - til salgs! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/239335-bmw-e36-318is-black-and-white-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moppisdude Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 har bare litt problemer med vinduene... de går ikke ned, har ikke gjort det siden dynamoen gikk til h***** Noen som har noen ideer om hva det kan være? er ikke noen av sikkringene.. batterispenningen synker noe voldsomt når du skal ha ned vinduene, spenningen blir da så lav at de ikke rikker seg ;) Skift dynamo så er nok problemet ute av verden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 batterispenningen synker noe voldsomt når du skal ha ned vinduene, spenningen blir da så lav at de ikke rikker seg ;) Skift dynamo så er nok problemet ute av verden ;) Skifta dynamo men hjalp ikke en dritt... Regner med det er noe galt med ledningsnette... sentrallåsen funker heller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 hadde problemer med mine vindus viskere staget som slaver den høyere viskeren knakk så det kan være noe av det samme?? forklar litt nermere... hører du visker mottoren? bare kjøpe en ny dynamo da? er ikke viskerne...er de elektriske vinduene som ikke går ann å lukke opp og ned... men da jeg opner opp døra går de litt ned og opp sånn som de skal gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Stilig e36 detta ;) Sjøl ville eg ha skifta ut lyktena framme til sånne som er "sølvfarga/chroma", med angeleyes så klart;) Bak ville eg hatt sånne lykte dar den eine halvparten er kvit og den andre rød (må nesten sjå bilde..) Orginalt er da liksom 2/3 rødt og 1/3 kvitt.. Skulle ha bytta ut enderørena og :P Chroma hadde blitt rått ;) Og så må du skaffa deg skikkelig BMW-logo framme og bak :P Ellers savne me litt fleire bilde :) Jupps enig med lyktene ^^ de blir skifta ut så fort som mulig.. og ja skal ha angeleyes :) enderøra gidder jeg ikke bytte enda.. og bmw logon i rødt kommer til og bli sammen med skilt plata i rødt... Men takk for tips ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg