tcgrande Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Noen som vet om det finnes double din ramme for å bytte ut orginal spiller med vanlig spiller til stratus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Stratus har 1 1/2 din (mest idiotiske størrelsen ever), men ja finnes rammer fra 1 1/2 din til 1 din :) De fleste bilstereo butikker har slike som passer flere modeller blant annet fra jeep. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 hehe... neida, bra størrelse egentlig :) da får man plass til litt flere kabler... :) jeg har vanlig spiller + dsp med tilhørende kabler til et 4 veis system + 2x 3 veis passiv delefilter :) ja, jeg brukte en adapter som var til jeep men den måtte bestilles da de hadde til alle andre merker men ikke stratus... :( Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcgrande Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 da vart det en del lettar for mæ. e d lurt å kjøp iso overgang også? sjer dæm har det å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugenjr Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 kan noen vere så snill og gi meg eksakt link til rammen jeg må kjøpe til min chrysler stratus 2,0LE 95mod.? skal bytte ut original spiller med en helt vanlig pioneer cdspiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRe89 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 her finner du det meste som trengs for å bytte til en vanlig spiller! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=104 har kjøpt alt her selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg