Karlax Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg har problemer med volvoen min.. Når den blir varm så begynner motoren å lage "traktor" lyder, og det ryker sinnsykt fra panseret når jeg stopper.. : / noen som vet ? Takk på forhånd Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 går den dårlig når den blir varm?.mister du mye vann Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 finn ut hvor det ryker.. damp? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 går den dårlig når den blir varm?.mister du mye vann ja, mister mye vann.. å den går dårlig når jeg får den såkalte "traktor" lyden fra motoren Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 jeg må nesten fylle vann vær gang jeg har sladda litt med den :P Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 kanskje et hint om at du har vannlekkasje?? Trnger vel ikke spørre på forumet for å få høre at du har det, når du må fylle vann hele tiden. Sjekk alle slanger, radiator og pakninger. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 dooh! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg fant ut va det var :) Hull i vann slangen, har kjørt den "langt" uten vann så toppen var ødelagt :/ Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Det var jo smart.. Heldigvis får du de toppene billig og er ganske greit og bytte. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg