bikkers Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 godt å høre at noen bruker bilen min til inspirasjon... blir vel noen flere små mod til våren hvis jeg beholder bilen... trenger ikke å senke så mye med riktig dekk dim.... keep up the god work! Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hadde disse blitt bra på Golfen tror dere? Ronal Turbo 7x15 Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, tror det :) Enere og jetta, men du ser sånn ca hvordan det blir :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Oi oi oi!! Det der så ikke feil ut! Hvordan vil felgene passe mtp. det lave innpresset som er på felgene? Jeg er helt noob når det gjelder Golfen enda, så dere må hjelpe meg her. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 dem vil se bra ut om du spacer den skikkelig ut ;) slik at dem stikker litt ut bak og setter på skikkelig bra dekk m med mass strekk ;) det vil være javli porr Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, alt løser seg jo med spacere, men hvordan vil det bli uten? :) Klart det blir strekk!:D Noe annet ville bli som å skylle ned i dassen før man driter. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 dem er jo ET 35 ... kan være litt for mycket :/ ville spacet usaett Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, de er jo ikke bredere enn 7", så da må det nok spaces ut litt for at det ska se bra ut. Felga ska jo ikke sitte midt under bilen heller.. Da håper jeg Eirik ikke får solgt felga før jeg får neste lønning :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg vurderer å kjøpe ett av sett av disse baklyktene. Usikker på hvilket. Hva tror dere? Eller skal jeg bare beholde de originale kanskje? ASP=4689130[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1988[O]amp;Klasse=11]Crystal Clear Smoke ASP=4689130[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1988[O]amp;Klasse=11]Rød/Sot Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 hvilke farge skal du ha på bilen ? =) de andre kan du lage sånn selv jeg har et sett med clear smoke og de småsøte Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Bilen skal ha farga den har nå, altså hvit. Det var litt av grunnen til at jeg kjøpte bilen, pga. farga. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 nei da vil jeg personlig anbefale Clear lyktene =) ikke smoked , eller orginale som er sota hvis du skjønner ? http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=962 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hmmm..kanskje.. Greia er at jeg synes det ser litt for moderne ut med de Clear lyktene som du linker til. Så lurer jeg på enda en ting til: Hva vil se best ut av sota frontlykter og gule frontlykter? ..hadde man bare vært flink i PS så hadde mange valg blitt løst så mye lettere :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 på din = Gule ;) deff Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 på din = Gule ;) deff Bra. Det var det jeg håpet skulle komme ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg