Gå til innhold

Demontering av deksler/trekke kabel

Ranger emnet


oddien73

Anbefalte innlegg

hei.. bare ta tak i lista å riv den rett opp. sitter litt men skal gå fint å løsne uten å ødlegge om du trekker den rett opp.. ellers i baksete så er det bare å vippe frem setet og vippe fram ryggen litt så tar du å trer kabelen under seteryggen. du finner fort ut hvor du kan trekke kabelen når du vipper frem ryggen og tar handa di ned under seteryggen å gjennom.... alt av kabler som blir til overs baki legger du bare i en fin kveil under setet. plastikken baki er det bare å skru løs den plastproppen som sitter under setet som du ser når du tar fram setet åsså bare trekker du av lista. den sitter med klips som den frammi. trekk den rett opp. lykke til..

 

ganske enkelt å demontere boraen når du har gjort det en gang.. har demontert og montert det ene å det andre nå så kan skru fra hverandre boraen i søvne med bind for øya nå:) veldig enkel filosofi inni boran.. om det ikke sitter fast med torx skruer så sitter det med klips:P hehe... lykke til med demontering og montering av stereo da... få se bilder etter hvert da:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjapt svar. Jeg er ikke vant med slikt i biler. Er vandt med å måtte skru ræva av meg for hver minste ting. Er så redd for å knekke noe hvis jeg bare tar tak og trekker til. Hehe

Skal få lagt ut bilder av montering og når ferdig etter hvert. Det er laget feste hull til cd vekksler i alle boraer har jeg funnet ut. Eneste forskjellen er at ved ettermontering må du skjære ut bakstykket nedi der du legger førstehjelpsputa.

Bora 1,6 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med cd skifter da... men hvorfor ikke montere 2DIN dvd da? hehe.. da har du mulighet til usb så slipper du problemer med hakk i platene og hakking i musikken på humpete vei og slikt:) hehe... monterte kenwood dvd i min... passer rett inn i hullet å angrer ikke en dag på at jeg kjøpte den..har 8GB minnepenn som står i å har mer enn nok sanger på den...:) skal du ha ufatteli masse musikk så kan du jo kline til med extern hdd til pc..:) lykke til med trekking av kabler... er greit med plass når man først får av deksler og slikt... har 2 strømkabler på hhv 35mm2 og 21mm2 på samme sie og 2 sett med signalkabler på andre siden å det er fortsatt plass:) hehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår