Torak Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg noen brukte skrudde felger til E30'n. De er i ok stand ut i fra bildene jeg har sett(har ikke mottatt dem enda), men de er ikke helt strøkne. Hvor finnes det firmaer som renoverer sånne felger? Jeg tror det kun er snakk om å polere opp igjen felgbanen/kanten samt. senteret på felgen. Takk for alle gode svar :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 øra i Fredrikstad er det noe i værtfall husker ikke hva de heter men googler u finner u det nok;) :worshipbm: Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Okok! Da prøver vi det :) Takker mister! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hvorfor ikke gjøre det selv? Du mest sannsynlig dele felgene for å få polert opp skikkelig. Da er det greit å bytte bolter samtidig også. Har du bilder? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jo, jeg gjør det gjerne selv hvis jeg klarer det. Det er jo bare gøy. Hva trenger man av utstyr og saker da? Ser ut som to av felgkantene kanskje må pusses litt også, men det får jeg se når jeg mottar dem. Hvor får jeg tak i bolter? Bilder: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 ebay.de iclair.de, felgenmann, hoffman. Ta en titt på forumet på wheel-whores.com, egen del der og faq for 3 delte felger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Kjempe! Takk skal du ha. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Sundaas hjulservice på Bjerke/oslo driver med felgrep. Sikkert noe ventetid da de som regel har mye å gjøre. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Sundaas hjulservice på Bjerke/oslo driver med felgrep.Sikkert noe ventetid da de som regel har mye å gjøre. Herlig mann! Da skal jeg ta kontakt med dem og høre litt på pris. Tusen takk for tips! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg