cigaro Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 - Audi 90, 2.0E 91 mod Var ute å kjørte på glatta idag, sklei av veien i 10km\t, og greide å knuse blinklysglaset på frontfangeren. Trenger ny innsats, ettersom festene ble smadret. [/img] Eventuellt kjøpe meg blanke blinklys.. Hvor får jeg kjøpt disse? skal innom huggeren imorgen, men siden dette er et ganske lokalt område, så er det svært få biler. Svar mottas med stor takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiosun Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Her for eksempel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Her for eksempel... Perfekt :) Skal skjekke på hugger først, så får se hvordan det blir med pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Slik ble da den stakkars blinklyslykten min etter smellet. kunne gått mye værre utover karosseri selvfølgeli, så jeg hadde flaks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg