Randem Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har kjøpt meg en Golf 3 1.4, 93 modell som er bygd om til VR6 Colour Concept 97mod. Alt bortsett fra bredding og litt småstæsj. Den er nylakkert for 2 mnd siden :) Som dere ser er bilen veldig kjedelig, har tenkt på følgende. -Senkesett -Felger -KN-filter - http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4789 -Soting -Speil -VR6 leppe Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen litt frekkere speil, evt i carbon look? Det filteret jeg linker til, er det ok? Til slutt, er det noen som har noen tips ang. senkesett? Hva er bra? Ikke for dyrt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Virkelig fin bil! :) Misunner setene dine... Bilen blir perfekt med senk og felger! Evt. andre lykter bak? (ser ikke på bilde om du har det), og kankje en diskret takspoiler bak ellernoe;) Synes disse speilene fra NorskBildelsenter.no er tøffe: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14794&ASP=4648839&Type=VW&Model=Golf&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=4648839[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11 Angående senkesett har jeg blitt anbefalt justerbart. Men skjekk i alle fall Senk.no;) Lykke til!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M----M Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer med ny bil! :) Det ser ut som du har gode planer for bilen din... Bare husk på å holde deg unna de billige justerbare senkesettene, da de ødelegger alt av kjørecomfort. Vent nu med å bytte speilene, så bruker du heller de pengene på noe annet fint til bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randem Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Takk takk, er virkelig fornøyd med bilen så langt. Selv om jeg bare fikk kjørt den en dag før jeg måtte opp i militæret igjen. Fikk drømmebilen, en kjøretur så visste jeg at dette var bilen. For en deilig lyd også, sitter remus effektanlegg fra katalysator Ja, setene er digge :) Har faktisk sett litt på de speilene. Lyktene bak er originale, men de har blitt sota. Ang. felger så har jeg tenkt litt på RS4 felger, selv om det er veldig mange som har det. Blir enten det eller noe med litt kant på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 gratz med ny bil:) så veldig pen ut;) og planene høres utrolig greie ut. angående felger hadde jeg gått for kant;) lykke til:)! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randem Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Noen forslag til felger med kant? Har ikke ubegrenset tilgang på penger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Får orginalt sota baklykter også. Har det selv. Ville også gå for felger med kant ;) Brock B1 eller B2 er sykt råe, me kanskje litt dyre? Får jo borbet, rial og en haug av andre kule felger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randem Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Har litt sansen for Brock B1. Ser på høyttalere foran, noen spm. angående det. Er det 17 cm i døra? Hvor dypt kan høyttaleren gå? Hadde ikke spurt om dette hvis jeg hadde vært hjemme nå. Da hadde jeg gått ut å sjekka selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 De nye høyttalerne jeg kjøpte til Golfen min, var 16/16,5 cm, eller 6,25/6,5" i døra, og 10cm eller 4" i dashen.:) Er ikke sikker på hvor dypt de går... Synes også Brock B1 er noe av det råeste en kan finne av felger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 tør jeg spør hvorfor fangeren ikke ble lakkert ? hadde gjort seg med litt lakk på dem tror jeg :) Vil også foreslå tåkelys og blinkers i samme stil som frontlykter =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Enig med kimbeer, med at fangeren bør lakkeres i samme farge som resten av bilen. Men bilen da blir forsatt fin med de tåkelyktene/blinkersene som du har;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randem Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Har ikke peiling på hvorfor han ikke lakkerte fangeren også, men er helt enig. Hadde blitt litt bedre å få lakkert den i samme farge som resten av bilen. Det kommer vel senere, er ikke førsteprioritet. Tåkelys og blinkers liker jeg egentlig som de er nå :) Men vet aldri hva som skjer, bare jeg kommer meg hjem fra militæret og får dimmepengene på konto. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ja jeg synes også de tåkelysene og blinkersene er fine ;) Tror de hadde blitt veldig finne sammen med en grill i samme farge som restn av bilen ja;) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg