Pysjh Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei, nå har jeg stått på hue for og finne en enkel måte og skifte parklyspæren på, det virker mer og mer som om jeg er nødt og skrue halve fronten av bilen for og komme til pæra, er det noen som kan hjelpe meg? Bilen er en Peugeot partner 1,9D 97 mod Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 halve fronten? :o Det var da mye for ingenting.. 97mod. er gammelpartner da, det er jo lætt ;) Må bare være litt fingernem, kan være litt halvtrangt å komme til, men etter hva jeg erindrer så sitter den ytterst mot grillen? skal være bare å dra den ut etter ledningene. Husker ikke heeelt hvordan det var, lenge siden jeg har bytta pære på gammelpartner :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg