Hallobalo Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt meg en Audi A3 1.8 Turbo Quattro. 2000 modell. Men har problemer med turtallet. Det er dager turtallet står i 0 RPM i når jeg har den i fri. Og det er dager den står på 1200-1300 RPM, i fri. Hva kan dette være? ganske ny i bilverden og setter stor pris på all respons på forhånd takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 12-1300 rpm er vell kansje fordi at bilen er kald og "choken" slår seg inn??? 0 rpm , ja da er vell ikke motoren på!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallobalo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Den er på skjønner du.. det er det som er rart.. turtallet fungerer når jeg gasser, men når den står på tomgang er den på null. kanskje det er for kaldt? og turtallet har fryst seg? men setter pris på respons zimmern=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 bilen din står i fri og turtallet beverger seg ikke? ligger bare på 0? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallobalo Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ja.. men det skjer en gang i blant. kanskje det er fordi det er for kaldt? Btw.. front bumpern din er genial. Hvor fikk du tak i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg