Gå til innhold

INBOARD VIDEO:nitro rcbil

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

Er en bane rett etter vervenbukta på venstre side rett etter brua der du kjører til ingerstrand. Så er det en bane på lørenskog sørlihavna mener jeg det heter, hvis du kjører motorveien fra oslo og tar av til mcdonalds rett over rundkjøringen følge veien til den svinger til høyre da er du fremme. Ligger på venstre side.

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, skal sjekkes ut! Hva syns dere om videoene da? Syns det ble litt tøft å se kjøringa fra bilens synspunkt jeg da:)

 

Morsom lyd på den lille rakkern! Stakkars kamera når lite demping pga frost, men den har ganske grei stabilisator tydeligvis. Brukte du gaffa? :D

 

Men hva med å legge ved et bilde av bilen og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å få ordna bilde av bilen og ja. Kameraet funka overraskende greit, det er et støtsikkert og vanntett kamera fra olympus (µ790 tror jeg det heter), så det skal jo tåle en trøkk.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt langt unna Oslo..

Men i går da jeg passerte Mysen, ved sandtaket/rundkjøringa der hvor nye E18 begynner (hvis tenker nesen vendt mot Oslo), så var flere biler linet opp for å lyse mens de kjørte RC :)

 

å faen er det de dem driver med oppi der altså :P det er jo en bane her i mysen og men husker ikke eksakt hvor den er...

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår