xZoPpY Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei Lurte litt på ekstrajobb nå i disse dager. Kunne tenkt meg å kjøre brøytebil/salt hilux etc.. Spørsmålet mitt er da, trenger man noe ekstra på papiret for kjøre brøyt foran på bilen eller? Noen andre erfaring å dele rundt dette, angående å få jobb deltid som dette.. Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 etter de nye reglene om kjøre og hviletid som trådte i kraft i fjor høst (men ikke før nå for brøytebiler pga allerede inngåtte brøytekontrakter i fjor når reglene kom) så blir det vel litt vanskelig og kjøre lastebil pga alt arbeid uansett om man kjører lastebil eller ikke også skal regnes inn i kjøre og hviletidene så vidt jeg vet. Men hvis du ikke skal kjøre lastebil med skive er det ikke noe mer papirer du trenger ettersom jeg vet :) Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Det hørtes fint ut, neida, tenkte bare vanlig klasse B jeg, en fin hilux med skive foran.. Hadde vært greit med noen lettjente penger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Snøbrøyting i Bergen.. Høres ikke akkurat veldig lukurativt ut... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Snøbrøyting i Bergen.. Høres ikke akkurat veldig lukurativt ut... Du skulle vært her nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Men... Hilux med plog? Ser for meg at det blir litt... Ja.. Hvorfor ikke handle traktor med skikkelig brøyteredskap? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 sikkert ikke største jobbene han skal ta?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Snøbrøyting er big business denna vintern det! Gjelder bare å ta anbud for hele vintern :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er snakk om å brøyte fortau, private oppkjørsler, gater, og parkeringsplasser osv.. Så det de bruker til dette er vel som oftest hilux.. Får ta et par tlf å høre om det er noe ledig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er snakk om å brøyte fortau, private oppkjørsler, gater, og parkeringsplasser osv.. Så det de bruker til dette er vel som oftest hilux.. Får ta et par tlf å høre om det er noe ledig.. Trodde det var vanlig med traktor og fres/skjerr jeg.. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er snakk om å brøyte fortau, private oppkjørsler, gater, og parkeringsplasser osv.. Så det de bruker til dette er vel som oftest hilux.. Får ta et par tlf å høre om det er noe ledig.. Har du snøplog? Om du har snøplog så kunne du vel lagt ut bilde av snøplogen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Du får tenning av snøploger og andre ting som kan festes på traktor eller? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Trodde det var vanlig med traktor og fres/skjerr jeg.. Tynsetinger og harstadværinger har ikke peiling på snørydding vettu. Vi får bare stole på at bergenseren har rett!:???: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Tynsetinger og harstadværinger har ikke peiling på snørydding vettu. Vi får bare stole på at bergenseren har rett!:???: Sjelden det er snø på Tynset ve? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Haha, det forekommer aldri. Kanskje en gang hvert skuddår :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg