elvisrex Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg lurer på om noen veit om ett bra amcar/v8 verksted(som veit hva de driver med) i asker og omegn??? setter stor pris på tips.. Siter TTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Sverre Kahrs racing i Oslo kanskje? men han er ikke så billig. De på Klintberg og Way på Holmen vet sikkert om noen, de jobber jo i bransjen. Hva trenger du å få ordnet da? kanskje noen her på forumet som har løsning på problemet.?? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvisrex Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg har en opel med ford302 og c4. den har blitt vrang å starte, og jeg burde fått justert ventil tidene. og skifta olje. noen som veit hvor mye quaker en 68 302 tar??? Jeg klarer ikke skjifte olje selv engang på grunn av at jeg er lam i venstre arm., jeg hadde bilen på eu kontroll på per andresens bilverksted på kolsås, og dit skal jeg aldri igjen. når jeg dro for å hente bilen hørte jeg en v8 som ble skremt opp i 5-6000 omdreiniger, når jeg skjønta att det var min, ble jeg sint. motoren var nybygd og ikke innkjørt helt enda. Så jeg har ingen planer om å dra tilbake dit..... Siter TTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Er ikke kjent utover traktene dine. Fant et firma på Kolsås som i følge dem selv er spes.på US biler: Andersen`s bilverk. 67154290. US-car service som nå ligger på Flateby har jeg bra erfaring med. 64929660 De fleste v8 har jo hydrauliske ventilløftere men har ikke mest peil på Ford..motoren tar antagelig ca. 6l olje, med filter, hvis ikke det er bytte bunnpanne. Burde være noen her på forumet som kan hjelpe deg litt...? Bor sjøl oppe på hedemarken, men jobber på Kjeller..så kan være behjelpelig hvis du har mulighet til å komme opp hit.. Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Veldig billig verksted her i Halden Bakkens Auto A/S. 500kr timen, driver mye med Amcar. Så er det garantert mulig å få det til "kvelds" pris viss du skulle ønske det. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Har en kompis som jobber på US car service på "flatcity". De har god greie på allt av amerikanske biler. "Kvelds time" er vel heller ikke umulig der. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by elvisrex Jeg har en opel med ford302 og c4. den har blitt vrang å starte, og jeg burde fått justert ventil tidene. og skifta olje. noen som veit hvor mye quaker en 68 302 tar??? Jeg klarer ikke skjifte olje selv engang på grunn av at jeg er lam i venstre arm., jeg hadde bilen på eu kontroll på per andresens bilverksted på kolsås, og dit skal jeg aldri igjen. når jeg dro for å hente bilen hørte jeg en v8 som ble skremt opp i 5-6000 omdreiniger, når jeg skjønta att det var min, ble jeg sint. motoren var nybygd og ikke innkjørt helt enda. Så jeg har ingen planer om å dra tilbake dit..... De fleste bilfabrikkene gjør det der også...rett av samlebåndet. Lite den varvinga kan skade...hadde den tatt skade av det,hadde den rast uansett. Faktisk bedre for stempelringene å bli pressa litt når de er nye..forutsatt at motoren var/er varm når det skjer,selvfølgelig...rusing på kald motor er drepen på motorer. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg