alek_88 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei. Har en Audi 100 med c4 kaross. Skal stramme brekket på den, men jeg fant ingen strammer til wiren under bilen så (er ganske blank på det her, men) så regner da med at du strammer brekkwiren oppe ved håndbrekket. så noen som hadde gidde å forklart meg hvordan jeg får av konsollen. er litt redd for å ødlegge plastikken:P hehe Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 du strammer håndbrekket under bilen gitt=D Strammeren ligger under midtre lyddemperen, for at det skal bli enkelt kan det lønne seg å slippe ned eksosannlegget. Men går uten å gjøre det. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 D som også er fint å bruke under der er en 10mm (om jeg ikke husker feil) fastnøkkel men skralle, selv om det er vanvittig trangt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg