RockfordFosgate Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Heisann, Trenger hjelp til å finne farge/lakk koden til min 240. Finner ikke boksene etter som jeg var så dum å kaste de :/ Bilder; Bildene er vel ikke i den beste kvailteten men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Regner med at dette er vel neppe den orginale fargen på 240'n, også håper du at noen skal greie å finne ut fargen fra bildene?? Her tror jeg bare du skal gi opp vist du ikke husker noe sånn som hvordan bilmerke lakken egentlig kommer fra eller lignende. Se på bildene, ser jo ut som fire forskjellige blåfarger på de fire forskjellige bildene.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 På en brikke under panseret står det hva som er original lakk-kode. Men det virker jo som om bilen har blitt lakkert i ettertid. Er ikke mange 240'er som er har en strøken original lakk, og du er neppe en av dem. Men ta turen innom en bilrekvisita og finn fram et fargekart, det er det beste du kan gjøre. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 eller få et lakkverksted eller noe til å skanne fargen for deg ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordFosgate Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 fant ut, ocean Blue 458 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg