KjellO Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hei Har nettopp fått(kjøpt) en 98 Mondeo STV 2.0 Fant ut at kabelen til indre åpning av tanklokket var røket. Tok fram Haynes (engelsk) men var ikke i stand til å finne noe om hvordan denne kabelen blir skiftet. Noen som kan gi en kortfdattet beskrivelse av prosessen eller evt. en sidehenvisning til Haynes? På forhånd takk. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willpower Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Hvor er den røket? Min røk rett der hvor den er festet til tanklokket. Kan ta av teppet på siden i bagasjerommet på min 97sedan og jeg brukte en presshylse for kabel til å skjøte sammen vaieren funket fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjellO Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hei igjen Den er nok røket lenger framme. Når jeg åpner "rommet" i siden på bagasjerommet så ser den hel ut. Lurer derfor på hvor kabelen er strukket, slik at jeg slipper å demontere unødig inventar for å finne bruddet. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ligger nok på verst tenkelig måte under gulvteppet hele vegen. Start ved hendelen og jobb deg bakover Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg