IronHorse Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Heisann;) Er det noen som kan lakke bilen min i Hemi orange? behold vinyltaket og det matte panseret. Noen stilige breie kant felger hadde jort seg og;) Mvh Anders Eneste bilde jeg har som er bra:p Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Heisann;) Er det noen som kan lakke bilen min i Hemi orange? behold vinyltaket og det matte panseret. Noen stilige breie kant felger hadde jort seg og;) Mvh Anders Eneste bilde jeg har som er bra:p Rå bil! Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 om du har et bilde som er større og ikke så mørkt så skal jeg se om jeg gjør et forsøk. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg