Randem Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Satt å tittet da jeg fant denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1964814#top Syntes dere prisen virker grei? Tatt i forbehold at bildene ikke lyver, interiøret ser ok ut og den faktisk har gått såpass kort som det står. Håper på svar, på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 bilen så meget bra ut. Må ikke bare tenke på utseende, da dette kan lokke deg til kjøp, men sjekk bilen for rust, spesielt i kanalene. eller så det ut som ett ytre godt kjøp :) denne ville jeg ha gått for hvis jeg skulle ha ny bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randem Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er klar over det :) Har hatt en Golf 3 tidligere, så vet hvor det er greit å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg