Gå til innhold

billig Rieger styling

Ranger emnet


larses90

Anbefalte innlegg

Drifting defineres som lange sladder, minimum 50 meter. Håndbrekk teller ikke, her må man ha drift på bakhjulene. Firehjulstrekk er lov, men stiller ekstra krav til motorkraft for å få ut ræva.

 

Jeg er kommisær i Norges Bilsportforbund, så dette er ikke noe å diskutere videre.

 

Når det gjelder den plastikk-støtfangeren som ble ødelagt, så kan du kanskje prøve å lime den?

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drifting defineres som lange sladder, minimum 50 meter. Håndbrekk teller ikke, her må man ha drift på bakhjulene. Firehjulstrekk er lov, men stiller ekstra krav til motorkraft for å få ut ræva.

 

Jeg er kommisær i Norges Bilsportforbund, så dette er ikke noe å diskutere videre.

 

Når det gjelder den plastikk-støtfangeren som ble ødelagt, så kan du kanskje prøve å lime den?

 

tenkte på det jeg også... men den var egentlig helt knust... masse biter, og flere som manglet;p hehe

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Mercedes var den nye pakkisbilen?

 

Btw.. Jeg kjører heller 100% kebabtralle enn en slapp mb med "drifte"skadet pakkistyling.

 

Jeg føler jeg har mitt på det rene da du faktisk var irriterende først.

 

Jeg må si at dette er rett stuk på w202:

 

IMGP06692-vi.jpg

 

Edit: Huff, så hjelpsom jeg føler meg!

 

Du kan spørre her: http://www.mercefreaken.com/forum/index.php

 

Tipper du har litt mer hell der. Bare ikke nevn at du "driftet" så tar de deg sikkert seriøst :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Mercedes var den nye pakkisbilen?

 

Btw.. Jeg kjører heller 100% kebabtralle enn en slapp mb med "drifte"skadet pakkistyling.

 

Jeg føler jeg har mitt på det rene da du faktisk var irriterende først.

 

Edit: Huff, så hjelpsom jeg føler meg!

 

Du kan spørre her: http://www.mercefreaken.com/forum/index.php

 

Tipper du har litt mer hell der. Bare ikke nevn at du "driftet" så tar de deg sikkert seriøst :)

 

Dette er vel strengt talt ikke en diskusjon av hva som er falafelvogn/kebabtralle av BMW og Mercedes. Her går det mer på at du synes drifting er noe annet enn det trådstarter har gjort. Flertallet her nå, sier at han har driftet, og i følge "drifte-reglene" så har han jo nettopp dette. Om du synes han har en motorsvak bil, hva så? Så på tv i går at dem driftet med 40-50 hk varebiler, uten problem.

 

Vennligst hold deg saklig er du snill.

 

Beklager OT larses90, men blir bare frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting defineres som lange sladder, minimum 50 meter. Håndbrekk teller ikke, her må man ha drift på bakhjulene. Firehjulstrekk er lov, men stiller ekstra krav til motorkraft for å få ut ræva.

 

Jeg er kommisær i Norges Bilsportforbund, så dette er ikke noe å diskutere videre.

 

Og jeg har sett Drift Bible!!!

aldri hørt noe om en 50meter regel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hjulpet trådstarter, hva har du gjort? Bidratt med _enda_ mer OT. Takk til deg.

 

han har selvfølgelig drifta(drifting=sladding enkelt greit) for det andre, så er det godt å det er folk som satser, det lover GODT.

 

Så det her sier mer om deg enn om mercedes-eieren. At du ikke anser dette som drifting er jo hinnsides, selvfølgelig er det det, INGEN grunn til at dette ikke er det.

 

Men kan ikke si at jeg hadde tatt meg nær av en med 523i, trossalt nest minste sekseren i e39.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har selvfølgelig drifta(drifting=sladding enkelt greit) for det andre, så er det godt å det er folk som satser, det lover GODT.

 

Så det her sier mer om deg enn om mercedes-eieren. At du ikke anser dette som drifting er jo hinnsides, selvfølgelig er det det, INGEN grunn til at dette ikke er det.

 

Men kan ikke si at jeg hadde tatt meg nær av en med 523i, trossalt nest minste sekseren i e39.

 

hehe, må satses litt;)

blir kanskje turbo eller kompressor til sommeren, så det går an å leke seg da også;) hehe

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har selvfølgelig drifta(drifting=sladding enkelt greit) for det andre, så er det godt å det er folk som satser, det lover GODT.

 

Så det her sier mer om deg enn om mercedes-eieren. At du ikke anser dette som drifting er jo hinnsides, selvfølgelig er det det, INGEN grunn til at dette ikke er det.

 

Men kan ikke si at jeg hadde tatt meg nær av en med 523i, trossalt nest minste sekseren i e39.

 

Siden min E39 ikke brukes til drifting og råning generelt holder effekten i massevis. E39 er cruisebrakke/milesluker.

Hvis folk tar seg nær av det jeg sier, betyr ikke det at jeg har rett? Jeg tror det :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hvis folk tar seg nær av det jeg sier, betyr ikke det at jeg har rett? Jeg tror det :)

 

nei, det var jo nettopp dette jeg bemerka, at han/jeg, eller nissen ikke tar/bør ta seg nær av sånt pisspreik:) (noen tar seg fort nær av ting, uten at jeg veit om trådstarter gjør det)

 

e39 er knallbil det, men blir liksom for dumt å klage på effekten selv om den går bedre enn w202'n til trådstarter(om samma sjafør kjører) Men JEG syns det holder, slipper man å miste lappen hvis du vil pushe på litt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår egentlig ikke heeelt hva du mener nå..

 

Uansett... Hva har motoreffekt i min E39 å si i denne sammenhengen? Jeg bruker den ikke til sånt alikevel Tror for å være helt ærlig ikke at det hadde vært noe suksess med automat og 170ish hk. Virker som at du føler at jeg mener at min E39 er mer egnet til "drifting" enn trådstarter sin. Dette har jeg da aldri sagt! For siste gang, jeg driver ikke med sånt! Kanskje en sladd i ny og ne, men det blir noe helt annet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår egentlig ikke heeelt hva du mener nå..

 

Uansett... Hva har motoreffekt i min E39 å si i denne sammenhengen? Jeg bruker den ikke til sånt alikevel Tror for å være helt ærlig ikke at det hadde vært noe suksess med automat og 170ish hk. Virker som at du føler at jeg mener at min E39 er mer egnet til "drifting" enn trådstarter sin. Dette har jeg da aldri sagt! For siste gang, jeg driver ikke med sånt! Kanskje en sladd i ny og ne, men det blir noe helt annet.

 

Du klager på andres biler, at dem ikke klarer å drifte med dem pga liten motoreffekt, hvorfor skal du rakke ned på han når du ikke har noe VELDIG mye sprekere sjøl?!Syns det blir litt rart.

 

Negativ holdning du har... men gidder ikke å krangle.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

 

En siste gang..

 

Ja, jeg kjører e39 523i.

Ja, den er ikke veldig sprek.

 

MEN!

 

Jeg skryter ikke på meg at jeg drifter med den!

 

Min bil brukes til butikken, kjøre ved for bæssmor, hente frue på jobb etc!

 

EOD.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår