Gå til innhold

bilder av amerikanske biler- show me muscles

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Amcar er ikke det jeg likte mest egentlig, men det var før brodern kjøpte seg 67 camaro RS.. For dæven så deilige biler :)

Par bilder fra jeg lånte bilen til brodern i våres, han fikk den tilbake med utslitte hjul :P

DSC_0310.jpg

DSC_0315.jpg

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan kan en bil som er bygget av Mr.Shelby & Co være en replika om jeg tør spørre? En Volvo 240 fra 1984 er like mye 240 som en fra 1992.

 

Mr.Shelby og Co har aldrig bygget den bilen, det var Unique Performance som byggde den nye "Eleanor" Mustangen, og dei skulle også bygge noen andre Mustanger på lisens fra Shelby.

Og den Eleanor som Unique Performance byggde, var replica av film bilen.

Dei skulle også bygge noen Mustanger på lisens fra Foose

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det eg har skjønt så er "den nye" Eleanor ein heilt vanlig Mustang. Men dei er bygd om og godkjente i Shelby-registeret. Tegna av Chip Foose. Det var eit firma i Texas som tok inn Mustangar og bygde om til Eleanor (GT500E) Og desse blei og godkjente i Shelby-registeret. Firmaet er no konk har eg hørt.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det eg har skjønt så er "den nye" Eleanor ein heilt vanlig Mustang. Men dei er bygd om og godkjente i Shelby-registeret. Tegna av Chip Foose. Det var eit firma i Texas som tok inn Mustangar og bygde om til Eleanor (GT500E) Og desse blei og godkjente i Shelby-registeret. Firmaet er no konk har eg hørt.

 

Eleanor er byggd på en het vanlig Mustang ja, og det var ikke Eleanor utgaven dei skulle bygge for Shelby, men litt oppstyla GT350 og GT500 Mustanger, dei Mustangene dei byggde på lisens fra Shelby, fikk Shelby VIN # og godkjenning i Shelby registeret ja, og for Foose skulle dei bygge Mustang basert på Foose sin Stallion Mustang, samt en utgave av 1969 Camaro, og 1970 Challenger.

Jepp dette firmaet er konk ja, bl.a. pga div svindel

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår