Actros 8x8 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 (endret) Du bør skaffe deg spoiler / vinge. Kanskje raude eller svarte caliperar kunne vore noko. Endret August 2, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Mjeee.. Har egentlig en m3-list liggende, den har jeg faktisk hatt liggende i snart to år tror jeg:op: Eller, for å være mer presis... Den står i blomsterbeddet til muttern'n:op: Calipperlakk har jeg også liggende:op: Og nye Hella Micro og:op: Og Cupraleppe:op: Faen jeg er lat... Innså det nå:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Kvifor er M3 lista i blomserbeddet? Kva farge er caliperlakken? Det ser godt ut ellers. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 det er gutten sin det :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Kvifor er M3 lista i blomserbeddet?Kva farge er caliperlakken? Det ser godt ut ellers. Mamma trengte noe å støtte oppp plantene med:op: Lakken er svart;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Haha, BMW-stylingskit i blomsterbed.. jeg liker det! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Da er bilen polert:) Før: Etter: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 nice :D fikk du bort teiprestene? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Noe av det:) prøvde ikke så hardt på å fjerne det... Lat vettu:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Mjeee.. Har egentlig en m3-list liggende, den har jeg faktisk hatt liggende i snart to år tror jeg:op: Eller, for å være mer presis... Den står i blomsterbeddet til muttern'n:op: Calipperlakk har jeg også liggende:op: Og nye Hella Micro og:op: Og Cupraleppe:op: Faen jeg er lat... Innså det nå:op: HAHAHAHAHA; dææææææævver virkelig her marius, virkelig :D:D:D Du er så priceless, og jeg bare elsker det!! Hahahahah :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 (endret) Vet vi har kødda mye tidligere om at du er lat, men FY FAEN!! Nå overbeviste du oss på en måte som ALDRI er mulig å motbevise :D Noe av det:) prøvde ikke så hardt på å fjerne det... Lat vettu:) NO REALLY?! Hahaha, jeg elsker deg :) Virkelig! Hvem fyller bensin for deg btw? Du klarer vel ikke holde pumpa? Endret August 5, 2009 av Haansi Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Haha:) Godt du elsker med du også Hans;) Da har jeg noen å falle tilbake på om dama får nok!:op: Hvem som fyller bensin...? Hmmm... Vanligvis ringer jeg pappa, så må han komme... Men er jo ikke alltid han kan... Og daaa.... Spør jeg noen andre om hjelp:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hahaha, jeg skjønner :D Man må jo bruke tilfeldig forbipasserende til det de er laget for! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Ja, faen, tenk om man faktisk måtte gjort ting SJÆL a?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Det har du jo ikke evnen til :D Kommer ikke over hvor syyyyykt priceless det er at du har satt spoileren hos blomstene! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg