Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Der var et i dagslys... Kveld:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 tøft ... og med henda i lomma som vanlig Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Har du ryggelyset på eller? :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ja, den sto parkert i revers:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Utrolig fine lykter!! Disse likte jeg! Og det er ikke mange led lykter jeg synes er fine, utenom originale Audis! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jo takk, liker de veldig godt selv:) Og så var de de billigste på NBS når jeg kjøpte dem, så det passa bra!:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, er ikke dårlig det, at de er billige og stilige ;) Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, er ikke dårlig det, at de er billige og stilige ;) Nei, gjorde et brukbart kjøp der:) Også var de så lette å bytte at til og med JEG klarte det:) Uten pappa:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe, baklyktene på avanten er også ganske piece of cake! Var vel to muttere om jeg ikke husker feil. Utfordringa var å ta ut kontakta før man reiv ut lykta, hehe. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hehe, baklyktene på avanten er også ganske piece of cake! Var vel to muttere om jeg ikke husker feil. Utfordringa var å ta ut kontakta før man reiv ut lykta, hehe. Var vel 4 på mine hvertfall:) Kontakta var det mest tricky ja, men jeg klarte det og:) *Stolt* Kjørt med de i ca et år nå, og ikke no tull med de:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 4 faktisk! Tror sedanutviklinga hadde et større budsjett enn avanten! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 4 faktisk! Tror sedanutviklinga hadde et større budsjett enn avanten! Nja, eventuelt at de slengte på et par ekstra siden de sparte penger på å ikke montere bakrutevisker på sedan... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ahh! Sant! Tenkte ikke på viskeren jeg! Hva er vel en visker om du kan få 100% flere muttere på baklyktene? Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ikke sant:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 takk for bildene, Herlige lykter for vel bestille et par når lønninga triller inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg