mordi87 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Lakker kanalene dine gutt! Tar deg et par timer bare. åsså blod senk!!!! og noen pene felger;) z på m3lista du har liggende:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Lakker kanalene dine gutt! Tar deg et par timer bare. Jada:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Dagens bilder;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ikke verts:) men du må få bytta ut pærene i grøftelysene :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ikke verts:) men du må få bytta ut pærene i grøftelysene :) ....Hørte jeg xenon...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Jøss, er du våken NÅ?:op: Ja, det står på lista over things to do, men drøyer det litt;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ....Hørte jeg xenon...:D Geir jo:D Hvordan går bilkjøpet? Xenon blir det nok helt sikkert om en liten stund;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Geir jo:D Hvordan går bilkjøpet? Xenon blir det nok helt sikkert om en liten stund;) Joa, er på jobb nå, kommer ikke hjem før på Torsdag, så vi får se da:D Høres meget bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Joa, er på jobb nå, kommer ikke hjem før på Torsdag, så vi får se da:D Høres meget bra ut! Savner du gamlebilen?:op: Ligger ballaster og venter på montering:) Ble sendt fra Beijing på onsdag og ankom stua mi i går morges:D Det er fort! Da blir det xenon i nærlysene og;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Savner du gamlebilen?:op: Ligger ballaster og venter på montering:) Ble sendt fra Beijing på onsdag og ankom stua mi i går morges:D Det er fort! Da blir det xenon i nærlysene og;) Savner den ja:s Felte en tåre, da jeg så den dro avsted..men men. Steike, snakker vi kjapp levering fra Beijing!:O Men, kan si at det er montert angel eyes på den ny B5en som jeg tror det blir kjøp av. Sååå, har ikke fått noe forhold til disse enda, men liker Facelift lyktene best. Hvor mye måtte du ut med for dem? Hadde RS4 Grill på gammel B5èn, mener og huske at jeg betalte 600-700kr for den på ebay, tok et kjapt søk nå, og ser dem ligger på $150-$170 + frakt! (svarte!) Hvor handla du din, og hva måtte du ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Savner den ja:s Felte en tåre, da jeg så den dro avsted..men men. Steike, snakker vi kjapp levering fra Beijing!:O Men, kan si at det er montert angel eyes på den ny B5en som jeg tror det blir kjøp av. Sååå, har ikke fått noe forhold til disse enda, men liker Facelift lyktene best. Hvor mye måtte du ut med for dem? Hadde RS4 Grill på gammel B5èn, mener og huske at jeg betalte 600-700kr for den på ebay, tok et kjapt søk nå, og ser dem ligger på $150-$170 + frakt! (svarte!) Hvor handla du din, og hva måtte du ut med? Lyktene kjøpte jeg av vwgutt, betalte 1700,- Adaptere kjøpte jeg på quattroco, endte på 500,- Ang grill så ble denne kjøpt på NBS, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte fanger'n da fattern krasja bilen! Hehe:op: Ja, er trist å se bilen trille avgårde... Hadde det sånn med GTI'n når jeg solgte den... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Lyktene kjøpte jeg av vwgutt, betalte 1700,- Adaptere kjøpte jeg på quattroco, endte på 500,- Ang grill så ble denne kjøpt på NBS, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte fanger'n da fattern krasja bilen! Hehe:op: Ja, er trist å se bilen trille avgårde... Hadde det sånn med GTI'n når jeg solgte den... Okok. Får ta og sjekke opp med NBS ang.pris på RS4 grillen jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Okok. Får ta og sjekke opp med NBS ang.pris på RS4 grillen jeg da.. ASP=4818969[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1998[O]amp;Varegruppe=0425"]Her er den:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ASP=4818969[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1998[O]amp;Varegruppe=0425"]Her er den:) Yehey, der vàr`n:D Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 det var rask levering det!:D Husk å legg ut bilder når du er ferdig:) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg