Kimmis Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Smudismud altså! Er det 215/40-18 Ultrac Sessenta dekk du triller på? Har du bredda litt foran forresten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 225/40-18 Vredestein Sessanta ;) Nei er ikke bredda, bare valsa litt :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Skjer det noe her da Marius? :) Fått på vinterdekka :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Vinterdekka er på, ellers skjer det veeeldig lite ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Ossen rs fanger har du ? har du en link til samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Dietrich fra Norsk Bildelsenter var det jeg hadde, nå er den solgt ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 tusen takk :) var passformen bra på denne ? du har helt originale skjørt og bakfanger ? når du lakka sidene, lakkerte du bare over bodykitset på sidene da eller ? har du noe flere lister ? litt mye spørsmål men har funnet at komplett S4 styling blir dyrt, men vil faen ikke ha noe rs4 look alike bakfanger heller, for det blir kebab :) nydelig bil du har forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Var nødvendig med litt tilpasning, men det var ikke rare greiene :) Ellers standard ja, lakkerte bare de svarte listene som var der :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 du har vel ikke veldig lyst til å legge ut bilde av kanalene ? men du har jo lakkert hele kanalen ned ? mere enn bare lista? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Hele kanalen ja ;) Skal se om jeg finner :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Eneste jeg fant som viser sånn ca hvordan det ser ut... My GOD jeg vil ha på sommerdekk igjen!!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Eneste jeg fant som viser sånn ca hvordan det ser ut... My GOD jeg vil ha på sommerdekk igjen!!! men har du lakkert ned til jekkfestene lism ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Helt ned til den kanten som går langs der ja ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiSQuattro Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 okay ;) bare grunnet og lakkerte rett over bodykitsed eller hva det heter ? men ja takk skal du ha nå skal jeg slutte å mase :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Grunnet og lakkert ja ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg