audi_a4-1,8tq Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Æsj da..:/ kjedelige greier!! :( Hvor bestillte du xenon fra da sandmo? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Værste var at det var en 35W ballast og en 55w som var ødelagt:( Så fikk jo ikke på noen av setta.... Mailingtime to the fucking sellers... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Æsj, fyfaen :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Æsj da..:/ kjedelige greier!! :( Hvor bestillte du xenon fra da sandmo? Her og her Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Her og her Huff..! Bestill hos http://www.vvme.com du:) rask og god service, og mine lyser enda;) men har bare hatt de på ei uke da:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Huff..!Bestill hos http://www.vvme.com du:) rask og god service, og mine lyser enda;) men har bare hatt de på ei uke da:p Tror nok bare jeg har vært uheldig:) Har sendt de mail, så håper de svarer fort:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Da har jeg fått svar fra begge selgerne; Dear Sir, pls first exchange ballast between different bulbs to confirm if ballast problem or connector, because our ballast failure rate is very low (less than 1%) ,fathure we tested it and work well before sent out. and we really want to do business with you again for long-term. Anyway, We will fix it well if really has some problem. Thanks in advance Powerlightings --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dear mariussandmo, Pls send back the defective item to me. I will then send you the replacement once I have received your returned item. The easiest way is to use the original mailing envelope -- just mark it "RETURN TO SENDER", and drop it off at your local Post Office. Please fill in the Return Item Form by Clicking http://pc-link.biz/return.html This would help me a lot and speed up the return processing greatly. My address is : Ricky Lam Flat L2, 6/F, Summit Building, 30 Man Yue Street, Hung Hom, Kowloon, HONG KONG Please be sure to include your item no. and email address with the returned item so that I can trace our communications. Thanks ! Sorry for any inconvenience caused. Winnie-biz Så da blir det ballaster i retur da!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Sykt at du har fått 2 defekte ballaster hvis feilprosenten er under 1%. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 håper d ordner seg da:D sjipt å måtte vente da:( Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Sykt at du har fått 2 defekte ballaster hvis feilprosenten er under 1%. Var jo bare det ene firmaet som hadde 1% da... Og fikk 1 ballast derfra... Det andre aner jeg ikke prosenten på;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 tipper jeg får mine pærer før du får ballastene:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Jeg har sendt avgårde ballasten nå:)Ene firmaet skulle sende med en gang, paralellt med at jeg sender i retur, mens det andre sender når de mottar det jeg har sendt:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Nicey :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Det syns jeg og:) Eneste er at det kosta 150 i frakt til Hong Kong da:S Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Nice Price:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg