Vadim Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hei.. JEg har en Clio 1.4 91mod Jeg har bytet starteren på den og etter det vil ikke varmeapparate fungere... blåse lxm Så jeg lurte på om noen vet hva kan være propobleme?? Har set over ale sikringer men de er hele.. Er det noen som vet hva feilen kan være??!! er det vanskelig å bytte varmeapparate eventuel? Siter Vw Golf 1,4 16v 98mod ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 går ikke vifta inni bilen, eller blåser det bare kald luft?Virker vifta på noen av stillingene(1,2,3,4)? Eller ingen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vadim Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 går ikke vifta inni bilen, eller blåser det bare kald luft?Virker vifta på noen av stillingene(1,2,3,4)? Eller ingen? Vifta virker ikke på noen stilinger.... Den blåser ikke i det hele tat Siter Vw Golf 1,4 16v 98mod ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vadim Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 ingen som vet hva såm kan være gærnt???"? Siter Vw Golf 1,4 16v 98mod ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 hvis ikke vifta går, kan det være viftemotoren som er gåen,motstander eller bryteren. Mulig det kan være et rele et sted og. Er du sikker på at alle sikringer er hele? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg