Gå til innhold

Beskutt?

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe...hadde noen skutt meg med et luftgæver hadde jeg helst villet ta ifra dem geværet og banket dem helseløse med kolben... hvis jeg hadde muligheten selvfølgelig...ikke nølt engang.. og noen sier man hører på lyden??? hørt om lyddemper?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det dere sier om at de som vokser opp i dag er noen pingler. Jeg er jo selv bare en liten snørrvalp på 17, men har heldigvis hatt en far som absolutt ikke liker denne silkehanske-behandlingen av barn :P

MEN, det skal sies at jeg ser forskjell på meg og min 4 år yngre bror, som har blitt behandlet med litt finere hansker (mammagutt). Han er en pysete pingle uten like, som ikke tåler ett kvekk og er svak som en spedalsk kone i det gamle hellas! Ser det også på mange på min alder! Det er fryktelig spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...hadde noen skutt meg med et luftgæver hadde jeg helst villet ta ifra dem geværet og banket dem helseløse med kolben... hvis jeg hadde muligheten selvfølgelig...ikke nølt engang.. og noen sier man hører på lyden??? hørt om lyddemper?

 

Hehe, hadde alltid gasspistolen på meg før jeg. Så hvis noen skjøt på meg så skjøt jeg tilbake:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår