KRLARSEN Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 hei. Har desverre slitt viftereima på min Ford Mondeo 2.0 1996 mod, bensin. Har skaffet meg ny reim, men jeg må ærlig si at jeg er forvirret med hensyn til hvordan jeg monterer denne. det er så mange drivhjul, og er uskikker på hvordan reima skal stå. Er det noen som kan hjelpe meg eventuelt sende bilde eler tegning av dette? Takk for snarlig svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 kan se vanskelig ut ja... prøvde å finne ett bilde i haynes boka min.. men fant ikke :/ men, er bare en vei den passer, så du får bare studere litt så finner du nok ut :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 her funnet 2 bilder av reimen UTEN AC MED AC Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg