Movikon Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Har prøvd å søke på gangstercaps på http://www.ebay.com... ikke et eneste treff. Lurer derfor på om 'gangstercaps' heter noe annet i USA og i så fall hva. Alle kommentarer er velkomne. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Har prøvd å søke på gangstercaps på http://www.ebay.com... ikke et eneste treff. Lurer derfor på om 'gangstercaps' heter noe annet i USA og i så fall hva. Alle kommentarer er velkomne. mvh movikong kjika litt på e-bay og fant noe som lignet "gangstercaps" men tror det heter noe annet..kan dette være noe... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__SUNVISOR-II-Van-Full-Size-98-97-96-GMC-Sub-Model_W0QQitemZ270299173057QQadiZ2865QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item270299173057&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Takk for svar, alltid bra med linker. Det er ikke jeg som skal ha den, jeg gjør dette søket for en kamerat av meg som ikke har internet. Vet ikke om jeg kan bruke den i linken, men jeg kan høre med han som skal ha den. Tror han er ute etter noe mer tradisjonellt. Bilen den skal brukes på er en Chevy van med høyt tak. Hvis noen vet mer eller har flere linker er det bare å komme med forslag. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Sun visor? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Bra forslag!, men det hjelper lite dessverre. Når jeg søker på sun visor på ebay får jeg bare opp solskjermer... av den typen som er montert innvendig i enhver bil. Synes det høres logisk ut at gangstercaps heter det samme på begge sider av dammen, men synes det er fryktelig rart at det ikke selges en eneste gangstercap på amerikansk ebay. Det er bare å pøse på med forslag eller linker, hvis noen har det. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 I Summitkatalogen heter det Sunvisor/Solar visor and Moonvisor. Fabrikatet er Lund og de er for utsiden. "Superior shades from Lund". Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ok, takk. Fant noen nå under navnet moonvisor. Får lete litt til og håpe jeg finner en som passer, synes utvalget på ebay var merklig lite. Jeg er veldig fornøyd med svarene jeg har fått. Er det noen som har noen linker til noen nettbutikker med et godt utvalg av slike til en rimeligere penge enn her i Norge? mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 søk etter gh-stylig i google. de har til chevy van Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Takker og bukker. Har sendt de en mail for å høre hva de har å tilby. Så ut som om de hadde mye fint, får håpe de har noe til biler med høyt tak også. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 prøv denne da http://www.customvan.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg