Devil Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg lurer litt på hvordan man skal ta av en orginal fanger fra 85 mod golf II? Er dette vanskelig? Hva slags verktøy trenger jeg? Jeg har nye fangere jeg skal sette på serru. Håper på noen kjappe svar :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Skal du ha av hele fangern komplett eller bare plasten? hvis du bare skal ha av plasten, er det bare å røske den løs.Hvis du skal ha av komplett sitter det 2 skruer under rammevangen på hver side, de 2 samme som holder fremre travers på plass. Du ser og kommer til disse ved å løsne de to plastlokkene i frontplata. Skru ut disse 4 skruene, kobl fra blinklys og trekk fangeren fremover. Tilsvarende 2 skruer bak på hver side, 3 om du har hengerfeste. Da sitter det 1 ekstra sideveis, som er drit klønete å komme til med verktøy;) Lykke til Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 takker for det.. skal ha av hele dritten liksom :P fordi jeg må vel kutte og tilpasse den jævla metall stanga bakom skjermen å vel?:P hehe.. jeg har hengerfeste ja :P men det skal bort det når jeg skal skifte fanger tenkte jeg :P så hvis jeg tar i og skal bare ha av plasten så ødelegger jeg ikke noe annet da? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tusen takk for det svaret B.T.i. Jeg skal montere de nye fangerene i de festene ja. Jeg har allerede skrudd av blinklysa :P hehe. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg