volvo-r-sport Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hei! Dreiv å leta fram ledningene til høyttalerne i bakdørene mine i går, da jeg kom til enden av kablene så var det en sub baki bilen også gitt... Det er den originale pakka, aner ikke hva den heter, men spilleren heter hvertfall GammaCC (den som satt i bilen org, kasettspiller). Noen som vet åssen jeg kan få subben og elementene i bakdørene til å funke? mvh Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tror det bare er å koble par av ledningene fra delefilterene til spilleren. Var samme i bilen min. Sub'n ble tatt ut, og etter fatter'n brukte bilen og gjorde om iso kontakta ble selvfølgelig lyden på høytallerene bak borte:( Men går vel par kabler fra spilleren til hvert dele filter? Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Fikk faktiskt taki ett skjema, møller follo faxa det merkelig nok over... Det er ei kontakt som er til detta, den er todelt og har totalt 12 ledere. Tror jeg må bruke hvertfall 10 av de. Er bare noe jeg lurer på: Hva er BOSE lokalisering, enable signal, klokke signal og datasignal godt for? Det er tegna inn line out, NF-gods (tydeligvis jord), 12V brutt av tenning er allerede med i skjemaet. drunken_m: har du kobla opp ditt så det funker med vanlig cd-spiller? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Det ledningsnettet hørtes avansert ut for å få sub'n og høytallerne kan til å funke:P Nei ikke enda, tok ut ene del filtere, må finne det igjen å se over kabler å slik. Sjekke at kablene blir riktig på ISO kontakten også del filteret. Må bare orke å gjøre det;) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hvis det er BOSE som sitter i bilen så er subben på egen kontakt. Var ihvertfall det i min bil så trengte en overgang. Her er ihvertfall den tråden med linker til nettsjapper hvor du får kjøpt overgangen. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg