veegard Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Min Volvo 460 2.0 95 mod starter ikke! Niks, ikke tale om. Det jeg har gjort: Strukket noen kabler fra motorrommet til kupé. Ikke koblet dem til, så sånn sett egentlig ikke gjort noenting. Har jeg vært borti noe på veien? Har sjekket ganske grundig, ingenting indikerer på det.. Byttet CD-spiller. Tok den andre ut, koblet ifra, og koblet i ny. Ganske plain and simple. Det som skjer: Vrir om tenningen, startmotoren går. Det kommer ingen gnist fra tennpluggen, og coilen har 0v inn. Pluggene blir ikke våte, det kommer ingen bensin. Jeg har plenty med bensin. Jeg har strøm nok på batteriet. Jeg har byttet plugger nå også (etter at jeg ikke fikk start på den). Jeg har sjekket at turtallssensoren fungerer (får ohmet den, 220ohm, ergo ingen brudd). Så da må det være noe annet. HJELP! Tilleggsinfo: Jeg prøvde å diagnosere med diagnoseringsverktøyet. Kun socket 7 virker for meg (tror det er airbag). Den viser ingen feil. Alle de andre er dau. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg