Snutta Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hei. Som jeg har sagt på tidligere tråder så har jeg problemer med min 460gl. 94-. OG jeg har nå funnet ut av at det må være at motoren som får for mye bensin. Hvordan og hvor får jeg skrudd dette ned? Har ikke lyst til å sette bilen på verkstedet med mindre jeg må. Så noen som vet hvordan? Gjerne bilder hvis dere har :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 sjekk at LMM og lambda er hele før du begynner å strupe igjen på bensin. om de er hele så er det vel en tanke å dra på verksted å få lest av feilkoder før du gjør noe mer. en justerbar bensintrykksregulator kan hjelpe deg med å gi motoren mindre bensin. men den skal vel egentlig ikke være nødvendig. lurere å feilsøke andre deler for feil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 det blei bytta ifjord. men veit den får for mye. For plugga er "blaute" Så derfor lurer jeg på hvordan jeg får strupan litt. :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg