Bricks Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 noen som har tips på løsning på bra lyd?2006 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 bytt ihvertfall ut original høyttalerne! har selv tenkt å sette inn en aktiv liten sub, som får plass under setet. Tror ikke man trenger så mye for å få litt trøkk i hiacen:-P Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 En ting som er viktig er lydisolering :) Byttet høyttalere i firmabilen, men det er så mye annen støy at det hjelper ikke mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bricks Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Vurdere e felle inn noen i dørene, fikk tips av en toyota mekaniker om å legge asfaltplater i dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 En ting som er viktig er lydisolering :) Byttet høyttalere i firmabilen, men det er så mye annen støy at det hjelper ikke mye. det har du rett i. lydsiolerte min hiace, tak,gulv,dører og bakvegg. ble mye bedre, ble en helt annen bil:-) Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hvordan får man trukket kabler til dørene foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei :) Eg ha skiffta ut anlegget i min hiace for ei lita stund si, har kjøppt hos http://www.bilradiospes.no de har en pakkepris som er ENORMT bra til den pris http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4102&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Kassen dere ser under, på bildene er delt i tre rom. slik at subben ikke skal blåse ut 6x9 ene.. hver 6X9 spiller i hver sin kasse på 6 liter og subben spiller i en lukka kasse på 50 liter. spiller enormt gromt og trøkker enormt. Litt fra bygging 6X9 Sub Har desverre ikke mer bilder av anlegge nå, men skal få tatt av splleren og front settet så fort så mulig ;) Lurer du på noe må du bare spør :) Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Den kassen legger du ut mål på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) Så det bra ut? skal se om jeg får gjort det raskt:D Hvis det er noen som bor i område rogaland som lure på hvordan det spiller, så er det bare å ta kontakt så skal eg gi dere en demo :) Endret April 16, 2009 av jonas_ueland Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0bie Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 haha kjempe rått , jeg har laget 2 små hull forran i bilen til diskanter å plassert de. jeg skal skifte ut elementene som er orginale men noen tips til hva jeg burde gå for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Gå for størst mulig element, de originale er bare 4" tror jeg, hvis du kunne pressa inn 6,5" så er det vesentlig bedre lyd med en gang, mulig du klarer å felle noe inn i dørene? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0bie Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg skal sjekke om jeg kan få plass til noen 6.5 inni der. har seperate diskanter som spiller ganske allright inni allerede nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg skal sjekke om jeg kan få plass til noen 6.5 inni der. har seperate diskanter som spiller ganske allright inni allerede nå du bør vikeli sette dem i dørene!! Har hørt en som har et bra focal komponent sett i de orginale hulla. Spiller enormt dårlig, allt lyden går rett i gulvet. Anbefaler STERKT å sette de i dørene :D Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maarten K Jacobsen Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 det har du rett i. lydsiolerte min hiace, tak,gulv,dører og bakvegg. ble mye bedre, ble en helt annen bil:-) Hva bruker/brukte du når du lydisolerte bilen i taket, gulvet dørene og bakveggen? Asfaltplater? Kunne tenke meg å gjøre dette jeg også, å dynamat er jo ikke spesielt billig..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Hva bruker/brukte du når du lydisolerte bilen i taket, gulvet dørene og bakveggen? Asfaltplater? Kunne tenke meg å gjøre dette jeg også, å dynamat er jo ikke spesielt billig..;) Har du funnet ut noe angående dette? Skal snart kjøpe hiace og tenker at det er noe av det første jeg bør gjøre :P Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg