tahustvedt Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Hehe! Den suger sikkert! ;) http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=450937&page=1 Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Originally posted by tahustvedt Hehe! Den suger sikkert! ;) http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=450937&page=1 Tor Arne Hehehe, hårføner og rollerbladeshjul!! hihihiiii Oppfinsomt da! :D hehe Klarer ikke å slutte å flire av den der Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 lol nice . .add a few POWERED BY CONAIR/VIDAL SASSOON RACING/MAX POWER 1600W stickers, and my educated guess, you'd be putting up to 50bhp to the ground, depending on the color of vinyl decal. Now, if you painted it yellow, man, you'd have SERIOUS traction issues. I think this setup would be good for the serious stoplight racer/Civic DX owner Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 you'd be putting up to 50bhp to the ground Jeg leste den, ja. Det kommer nok an på hvor mange han hadde fra før. :D Må jo innrømme at han er ganske oppfinnsom. Kanskje jeg kan lage noe av LEGO. :D Synd at viftereima mi er på feil side av motoren. :rolleyes: Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Lego ja!! Ingen dum idé!! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Det er bar det finnes noen folk som gidder :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg