Snutta Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei. Jeg får starte med å si at jeg har en volvo 460GL. 94- Når jeg started den og den er helt kald, da er tomgangen ok. Men når den blir varm, så spytter potta, og den ligger veldig lavt i turtall og på vei til å kvæles og dø stille inn. Men gjør ikke det, harker seg gjennom det. Skiftet luftfilter idag. Hjalp ikke mye. Noen andre som har vært borti det samme? Eller som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moken Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei.Jeg får starte med å si at jeg har en volvo 460GL. 94- Når jeg started den og den er helt kald, da er tomgangen ok. Men når den blir varm, så spytter potta, og den ligger veldig lavt i turtall og på vei til å kvæles og dø stille inn. Men gjør ikke det, harker seg gjennom det. Skiftet luftfilter idag. Hjalp ikke mye. Noen andre som har vært borti det samme? Eller som vet noe? hadde noe av det samme problemet, jeg skiftet plugger , rotor, og byttet ut luftmengemåleren og tomgangsregulatoren, (hadde nytt på lager) så ordnet det seg for meg, kan trolig være tomgangsregulatoren, er ikke sikker, men prøv å kobble den ut å se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 min første volvo. har kikka i motorn 1 gang bare. Så ekke 100% sikker på hvor den sitter. men skal se imorgen. Når det er lyst vel og merke. Men skal prøve, takk. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg