tommynes Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jeg skal kjøpe støtdempere til min toyota carina 2. Først og fremst bak, mulig jeg kjøper foran også. Jeg har sjekka biltema, torshov, mekonomen og toyota. Av disse er mekonomen billigst menst biltema ikke har. Noen som vet om billigere steder jeg kan kjøpe dempere. Gummibeskyttelsen rundt må følge med gratis men det gjør den vel alltid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 sjekket meca.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 der var det dyrere gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Du kan prøve bilextra også. Send e-post med prisforespørsel. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miguel Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hellanor...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jacobs Autosupply Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ebay.de og Ebay.co.uk? Sistnevnte skaffet meg to stykk kliss nye, ubrukte originale bakdempere til den ene bilen min for den svært behagelige totalsummen £30. £5 for demperne og £25 i frakt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Takker fofine sider. Men jeg lurte på en ting. Er det noen som vet om f.eks corolladempere fra biltema passer på bilen min. Er ganske sikker på at det gjør det foran, bak er jeg usikker.. Vil være helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har hatt en carina 2 selv, og har forsket en del på corolla vs. carina 2 da med tanke på å sette inn 4A-GE motor i den. Det jeg har funnet ut er i grunnen tvetydig, da noen deler ser ut til å være nokså like, er andre ulike. Stort sett så tror jeg ikke du får godkjent deler laget for corolla satt i en carina2. Men jeg er ikke sikker. Jeg forsøkte i min tid å få fatt på senkedempere og fjører til min, og det var helt umulig. Så forsøkte jeg å sjekke om corolla deler passet, og det fikk jeg stort sett bare negative tilbakemeldinger på, de som ikke var det var ikke mer enn litt håpefulle. Det jeg også fant ut er at Celica = Carina mye mer når det gjelder deler enn corolla er lik carina... de har samme understell fra begynnelsens tider iallefall om jeg ikke husker helt ravgalt. Er vel også større sjans for å få noe godkjent, da det antagelig fyller spesifikasjonene bedre enn corolla deler.. vekt og størrelse på bil er mer lik mener jeg... Men det er ikke problem å få fatt på dempere, bilxtra har jeg hatt god erfaring med prismessig - stort sett. Men i senere tid har jeg også brukt mekonomen.no... De er også veldig prisgunstige, og det er en lek å plukke deler der. Du kan også Xsjekke med andre deler så ser du om det faktisk er den samme demperen som står i f.eks. celica som carinaen. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg