Brandtenborg Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by ivers Brandtenborg, veit ikke omm noen som selger 16v topp til B19 motoren ? Veit ikke om noe nei dessverre... Skal ikke gjøre mer med denne bilen.. Den er til salgs til fordel for et annet prosjekt... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Det var en 345 da.. menne.. har dere sett Prospeed/Sprite/Gran`s bil? Den var harry :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Råeste sports bilen! Hvis du peller ut midten av grillen så du står igjen med ramma, da kan du sette i gitter istedenfor! Hvis jeg bare hadde giiddi og satt meg inn i hvordan jeg la ved bilder skulle du ha fått sett vogna fra den svunne fortid!:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Fridjow Råeste sports bilen! Hvis du peller ut midten av grillen så du står igjen med ramma, da kan du sette i gitter istedenfor! Hvis jeg bare hadde giiddi og satt meg inn i hvordan jeg la ved bilder skulle du ha fått sett vogna fra den svunne fortid!:D Gidd å sett deg inn i det da!!! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Det står jo ikke hvordan man gjør det!!!??? "Trykk browse" står det! det er jo ingen browse button!! Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 http://www.ivers.net/default.asp?bofors=1 360.. men lakktrimma :D 1000 hk.. verst :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Da er prosjekt "HARRY 340" solgt til Flameboy som han kaller seg her.... Her er de siste bildene som blei tatt av bilen i mitt eierforhold.... Her er bilde av den lykklige nye eieren! Og her reiser bilen ut av mitt liv.... *snufs* Måtte bilen fådet godt i de nye hendene... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Sett på en rå spoiler også. Her har du et lite tips selv om dette er en helt annen bil. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nå er ikke det min oppgave lenger... Dessverre.... Må snakke med Flameboy om det nå... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Brandtenborg; Hva blir ditt nye harry-prosjekt nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Vet ikke hva det blir enda... Var meninga at jegskulle få en Jetta 81 modell, men har ikke hørt noe fra han som eier den.. Det er en 1,5 diesel! Hadde vert litt morro å gjort noe med den... Får bare se.. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesel360 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 coolar me 360 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 var en tråd her med en lysende vinge den tror jeg hadde blit drit tøff Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Er det Bakhjulstrekk på 340'n ?? Har en i sikte til jorde-rasing nå.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by dalan Er det Bakhjulstrekk på 340'n ?? Har en i sikte til jorde-rasing nå.. :) Jupp, bakhjultrekkers på alle 340 og 360 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg