Brandtenborg Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Etter masse snakk er jeg endelig i gang med å råne opp 340'en.. Nå er jeg ferdig med å rullemale to viperstriper tvers over bilen... NB! Den er ikke ferdig enda!!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Et bilde til.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Rått!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 hehe, litt av en "viper" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Lookin' good, Brandtenborg! Neste steg må vel være laksetrapp (finnes det til 340?), badboy lyktelister laget av hvit teip, terninger med lys i og spylerdyser med lys i ;) Skulle hatt på en eller annen heftig GT-Vinge av aluminium også da ;) Da nærmer du deg noe! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Forslag til å hore opp bilen: -kle bilen i sjokk-rosa plysj ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 speilkule i taket? :D Evt. juletrepynt innvendig? noe mer harry enn det skal du lete lenge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Tror ikke amn får tak i laksetrapp lenger til de bila... Planer videre er sjakkbrett og toppstripe i frontruta på den! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Proff jobb! beint og fint! Krom kapsler er mitt tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by boramannen Proff jobb! beint og fint! Krom kapsler er mitt tips :D Proff og proff... Litt maskeringsteip, blå bengalakk og rulle gjorde susen! Krom kapsler kommer! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 med litt store felger kunne den faktisk blitt litt grei den, bra lakkjobb:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 nice kjerre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Brandtenborg Et bilde til.. Du må rulle de stripene på den hvite plata under grillen og leppa under også, blir penere da, om man kan si det om en 340 da, :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Får se hva jeg gidder å gjøre.. Mulig jeg gjør det en dag jeg kjeder meg. ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Brandtenborg, veit ikke omm noen som selger 16v topp til B19 motoren ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg