Larson Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Hva syns dere om denne da? 87´mod hartge 325 importert og satt på norsk karosseri. Er vel 214 hk eller noe org. tror jeg, er visst kvassere kammer og portet topp orginalt..? Bedre drag enn i vanlig 325 ivertfall, ligger omtrent likt med orginal m3. Kjøpte den for ca.2 år siden og da var det mye små feil osv. blant annet fangerne som var sprukket i lakken. Da jeg holdt på med disse for lakkering klarte jeg å kjøre baki en turist som bråstoppet midt på veien. Litt stor fart, vått føre, godt brukte dekk og møtende trafikk. Dårlig kombinasjon... Var ikke store krasjn men irr lell da. Men litt positivt var det jo, tok litt av med bilen etterpå. Tok rusten som var, valset skjermer foran og bak, tinnet igjen emblem foran og bak, riller i panser (sveiset inn fra merc sprinter 2000 mod. skjerm),polerte toppdekselet, litt stål spinning div plasser, byttet til borrede og rillede bremseskiver foran og bak, cobra seter,brock b1 17*8,5 og hel-lakkering da.. Beklager bildene men det var mye sol og en dårlig fotograf.. ;) Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Heldig me den der gitt.. Jævli rå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Sånn en er jeg intresert i:D heh.. Har den gått mye el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 rå bil, hvor kjøpte du felgene? og hvor mye koster di? Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hei! takker for positive tilbakemeldinger! :) Hvor mye motor eller bil egentlig har gått har jeg ikke peiling på.. Karosseriet er meget kompakt ,med sine gule koni fremme og røde bak, stab.stag foran, bake og en haug nye foringer og kuler. Motorn surrer og går den, litt tikking er det jo men ikke noe unormalt. Bruker ikke vann som en del gjør.. ;) Har veldig lyst til å lage ett eller annet motor/driverk/brems-prosjekt med denne bilen. Syns den gikk helt ok til jeg kjøpte meg ny bil (vinterbil!! mazda gtr). Da ble den parkert og ikke så morsom lenger..:( Men som dere sikkert vet er bmw om sommern veldig digg å kjøre så den ruller vel ut av garasjen igjen..! Kjøpte Brock felgene brukt jeg men Sharif sørpå leverer de, tviler på at du finner noen som leverer de rimeligere også.. Noen som har en 3,5 l liggenes da? Hadde vært morsomt å overlade en sånn.. :D Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 BMW345 har en 3,5 motor . 745turboladet... Ca 500 gamp... Snakk litt med han. Regner ikke med han skal selge den, men får du tak i den, kan du jo få litt råd av han... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Sjekk bmw-hugger rundt omkring... Bergen BMW-Hugg i åsane utenfor bergen vet jeg at skal til tyskland snart og hente deler og delebiler... Hvis du snakker med dem, så kanskje de kommer med noe... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by bjirn Sjekk bmw-hugger rundt omkring... Bergen BMW-Hugg i åsane utenfor bergen vet jeg at skal til tyskland snart og hente deler og delebiler... Hvis du snakker med dem, så kanskje de kommer med noe... Off topic: Hørte for en stund tilbake at BMW-hugg er konk. Er dette bare falske ondsinnede rykter da? :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by bmw-bergen Off topic: Hørte for en stund tilbake at BMW-hugg er konk. Er dette bare falske ondsinnede rykter da? :) Ikke konk, nye eiere... Morten har gitt seg, og inn har noen nye karer kommet... Det heter Bergen BMW-Hugg nuh... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Interessert i motor om du skal selge.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg