Power-Hand Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Lenge siden jeg har vært inne her, tenkte jeg skulle hive inn den siste mod'en min, så jeg har holdt på med i 2 dager (Ikke i strekk) Husk, andre gangen jeg prøver meg på carbon :) Mod : Org : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Den var virkelig bra;) Keep up the good work! Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 fin den her, likte utseende du har fått til. men leppa forran passer ikke, den er ikke i samme vinkel som resten av bilen, det ser du lett på de festepinnene eller hva det heter, og tanklokket er ikke samme vinkel som bilen heller, det burde være enkelt å fikse :) så synes jeg når du har tatt bort den dørlista midt på døra bak, burde du ta den av på framdøra og stå på! øvelse gjør mester hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 fin den her, likte utseende du har fått til. men leppa forran passer ikke, den er ikke i samme vinkel som resten av bilen, det ser du lett på de festepinnene eller hva det heter, og tanklokket er ikke samme vinkel som bilen heller, det burde være enkelt å fikse :)så synes jeg når du har tatt bort den dørlista midt på døra bak, burde du ta den av på framdøra og stå på! øvelse gjør mester hoho Sant så du sier :) Men blir sikkert en update på den engang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 så var carbonen ganske bra syns jeg. kunne kaaanskje vært en tanke mørkere, men bra fordet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg