lroedal Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det mye arbeid å demontere den ene bakseteryggen i en 6n? Gidder sjelden ha passasjerer bak uansett, så tenkte jeg kunne ordne litt bedre plass til barnevogna. :) Hvor ligger skruene lokalisert? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 selve sitteputen er jo bare å nappe ut.. ryggen er ettersom jeg husker ikke skrudd, men klipsa i bunn av ryggen.. er bare å stappe inn en flattrekker og vri til det løsner :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ikke sitteputen jeg tenkte på, den blir, pga. alle ledningene under den. :P kun klips altså? Hum, da burde det ikke bli problem. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg