Gå til innhold

S : Sparco Torino II Stoler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Legger ut mine Sparco Torino II - stoler i rødt for salg. De har praktisk talt ingen slitasje, men et "panel" på siden falt av i transport til meg når jeg opprinnelig kjøpte dem. Har ikke gjort noe med dette, men antar litt lim eller en skive fikser den biffen om det er et problem.

 

3008162715_7b35980615.jpg

 

Stolene har obskønt bra sidestøtte, og har vært med på mange langturer uten at ryggen min har protestert.

Setene former seg visstnok etter kroppsvarmen på føreren og blablabla, så det ene setet er noe "bredere" enn det andre, siden jeg har hatt deigræva mi oppi det over tid. Men man har ikke den "billig ikeasofa"-følelsen som man får av en del rimeligere seter som har blitt brukt godt.

 

1074496719_cc59b1a1a0_o.jpg

 

Jeg har også understell som er beregnet på DelSol, og dette har vært brukt i en EG sedan. Det som skjer da er at det ene festet ikke matcher med hullene i dørken, så jeg kjørte med tre av hullene boltet i. Men en runde med drill, sveiseapparat, grovsmie eller andre modifiseringsverktøy vil nok rette på det. Jeg er bare litt lat.

Årsaken til salget er at bilen min har en litt merkelig setekonfigurasjon, så man blir sittende litt vel høyt med disse setene. I Civicen får man en mye bedre sittestilling.

 

Nypris er 6.300 pr sete hos gundersen motorsport, pluss understell (ca 550 pr. side). Man kan fint få tak i korrekt understell til ens egen bil om det er ønskelig. Sliders følger med setene, så der sparer man en tusing.

 

Gi meg bud jeg ikke har råd til å si nei til. Kan også ta innbytte i et eller to kurante Bride-stol(er).

 

3008162723_04d048bc02.jpg

 

3008162725_4a4d89afaf.jpg

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår