88modell Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Kjørte bilen min til jobb på fredag morgen og alt virket fint og i orden, den startet like lett som vanlig. Var ferdig på jobb og da ville ikke bilen starte! Var masse strøm på bilen men når jeg vrir om tenninga bare klikker det i bensinpumperele, men ikke noe mer. Fikk dytta igang bilen så den starta, men er kjedelig å måtta ta bilen på trill hver gang... Kan det være starteren som er defekt, andre forslag? På forhånd takk! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 prøv og dunk på releet det hjalp på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersta Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 prøv å dunk på selve starteren mens du får en kompis til å vri om nøkkelen. hender det funker men vil anbefale ny starter hvis det er den som er gåen. Dette sjekkes lett ved at du måler spenningen på styrestrømmen inn til starteren.ar du nok spenning,er releet bra og starteren dårlig. Kan jo selvfølgelig være andre ting også. Startsperren på automatgir hender det jo slår seg vrang innimellom bla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Bilen har alltid vært veldig lettstarta, har heller aldri hørt en ulyd fra starteren, er vel ikke så vanlig at den bare ryker sånn plutselig. Relet funker, kjenner det klikker i det når jeg vrir om nøkkelen. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg