Gå til innhold

Orginal alarm NG 900

Ranger emnet


E320 Avantgarde

Anbefalte innlegg

noen som også hvet om det er vanlig at når man låser opp med nøkkelen så går alarmen?

 

ja hvis du låser bilen med fjernkontrollen også låser opp igjen med nøkelen så er det helt normalt at alarmen går, er ikke så avansert at den merker om den blir låst opp med riktig nøkkel også deaktiverer alarmen ;)

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problemet på min 95 mod.

Ble vekket tre ganger i løpet av en natt i forrige uke, pga haglebyger, og til slutt måtte jeg bare la bilen stå ulåst. Heldigvis står bilen trygt på en gårdsplass.

Alarmlyset mitt blinker ikke, så hvordan kan jeg vite at glass alarmen er slått av, hvis jeg bruker knappen i midten? Har vurdert å bare røske ut hele alarmen, men det er en del temmelig dyrt utstyr inni og, så kvier meg liksom litt...

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående dette med alarm, så liker jeg så godt den lyden du alltid hører på film når bilen blir låst, og alarmen blir aktivert. Tenker på den typiske *bip-bip* lyden. Noen som skjønner hva jeg mener, og hvordan jeg kan montere det på bilen min?

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drogo

 

Det kommer ikke noe lyd fra min heller når den låses/låses opp.

 

Den Skaab som jeg har glemte ut at jeg hadde skrudd av glass-sensoren, så alarmen gikk når det var en haglebyge igår.

Har slått av glass-sensoren igjen og får se hvor lenge den husker det denne gangen (drittalarm som sikkert ikke går ann å få bort).

Vet jeg kan låse bilen med nøkkel, men sentrallåsen er jo grei å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drogo

 

Det kommer ikke noe lyd fra min heller når den låses/låses opp.

 

Den Skaab som jeg har glemte ut at jeg hadde skrudd av glass-sensoren, så alarmen gikk når det var en haglebyge igår.

Har slått av glass-sensoren igjen og får se hvor lenge den husker det denne gangen (drittalarm som sikkert ikke går ann å få bort).

Vet jeg kan låse bilen med nøkkel, men sentrallåsen er jo grei å ha.

 

Jeg vet jo at det ikke kommer noe lyd når du låser, da det ikke er en orginal sak, men jeg vil ha den lyden i bilen min, og lurer på om noen vet hvordan jeg kan gjøre det ;)

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd slik jeg gjor?

Virker ikke alarmlyset når den er slått på heller?

 

Nei alarmlyset mitt virker aldri :P

Jeg har prøvd det, vi har bare ikke hatt noen haglebyger siden jeg fant ut om denne metoden, så vet ikke om det fungerer ennå ;)

Men det er meldt snø og hagl på torsdag, så da får vi se...

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår