MagnusK89 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hei! Spekulerer vilt i å kjøpe meg en A-Vectra 4x4 til en billig penge, for å ha ut vintern i første omgang. Er en 2.0l 1991-mod, alt jeg vet foreløpig. Noen som har nå erfaringer med disse bilene? Slitasje, el-feil, osv? Takker for innspill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Artig bil, men også med den så treng fordelingsgirkassa overhaling etter ei stund før dei går ad dundas. Ellers så er jo rust eit lite problem, men er du heldig, så er det lite rust. Får legge ut bilder vettu ;-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Var visst endel rust på bakskjermene, i hjulbuene. Ikke noe jeg bryr meg så bortinatta om, da jeg sikkert klarer å pakke såpass med hammerlakk inn der at det holder ut vintern... ;) Neida, litt fiks må man jo påregne med en bil til 16 000, men noen som vet hva et verksted som kan det, tar for å sjekke girsystemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 svært få verksteder som kan nok om 4x4 systemet hvis det var det du tenkte på? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg