Frank_84 Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 de derre må jo funke som faen førr ungdom.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 SOLGT :D :D :D :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Potatis SOLGT :D :D :D :D Funker den bra? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Jonte Funker den bra? :) er jo nesten 10 second car jo.. :D (bortsett fra at når jeg og potatis henta'n så var jeg på Smestad når han kjørte ut av Drammen med den :D ) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg havna bak måkebilen på e18 jo ! Fuckings 30 km/t i nesten en halvtime. + at du starta før meg fra stasjon :P (Hvordan kom du deg forbi den egentlig? ) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Grattis med ny bil :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Potatis Jeg havna bak måkebilen på e18 jo ! Fuckings 30 km/t i nesten en halvtime. + at du starta før meg fra stasjon :P (Hvordan kom du deg forbi den egentlig? ) døh! n00b. Hørt om å kjøre i mellom brøytebilene ? Det var en helvetes lang kø i høyre feltet så jeg kjørte opp til brøyte bilene i venstrefeltet og når jeg sneik meg i mellom så gjorde 10-20 andre biler det samme :D :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Lå biler i begge felta, så det var nok uaktuelt :p Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Potatis Lå biler i begge felta, så det var nok uaktuelt :p De kjørte med 100-150 meters mellomrom... masse plass å snike seg i mellom på. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg