cd-marker Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jeg har prøvd å koble til min nyinkjøpte aktive subwofer i dag, men får det ikke helt til å fungere. Subwoferen lyser når jeg slår på den spilleren, så det er strøm og styrestrømmen fungerer også. Problemet er at jeg ikke får lyd... har koble signalkablene fra to plugger på spilleren som er merket med lavnivåutgang venstre og høyre... + foran og bak... Har trukket to ledninger fra de bak til subwoferen med innebygget forsterker og plugget de inn i lavnivå inngangen merket left og right... Det er også en annen ingang bakpå subwferen, en håynivåinngang for høytalerene. Denne har ikke jeg gjort noe med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Rettelse... Jeg var ute å sjekket litt mer i sted... Da fant jeg ut at den lyste grønt kun når høytalerkablene står i. Lyset slår seg av når jeg stenger spilleren. Har sjekket sikringer osv, men alt er koblet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 hmmm. rart. høres ikke ut som du har gjort så mye feil. kobl til en annen lydkilde og sjekk om det funger. sjekk også om di har signal i kablene fra spilleren Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Prøv å koble til en discman med hodetelefon-rca plugger (fra liten discman plugg til 1hvit og 1rød rca plugg). Er det noe "remote" opplegg på sub`en? Strøm og alt er koblet riktig til? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigV Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvilken sub er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Jeg var innom bilradiospesialisten i går og de gjorde meg klokere. De målte og herjet på. De fant ut at det var ikke nok strøm på remote kabelen + at det var ikke nok strøm på signalkabelene. Han mente at det enten var brudd på ledningene eller at det var utgangen på spilleren som var dårlig. Etter litt feilsøking fant vi ut at det var tilfellet også... Den aktive subwooferen er en Blaupunkt ett eller annet... Den er på 8 liter og har 2 stk innebyggete subwoofere. Lyden har jeg ikke hørt enda, men håper å får høre den snart... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg var på biltema i går og klaget på spilleren, da det må være feilkilden. De var ikke så bli og til tross for at jeg nevnte at kyndige folk hadde sjekket bilen, så mente ekspeditøren at subben måtte være årsaken. Noe som bilradiospesialisten sjekket og avkreftet, etter mye om og men gikk han me dpå å ta den inn til rep, så nå er jeg uten musikk i hvertfall en uke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg