taataaaa Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 eg lure på og jøpe en calibra front. er de masse arbeid og få de til og passe?? og ka eg må jer? Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg gjorde det på min 92modell. Det går, er en del jobb.. Men jeg hadde ikke gjort det en gang til.. Egentlig så blir det ikke noe særlig fint heller.. Noe jeg fant ut etter mange timer i garasjen! Kjøp heller en calibra! Mye lettere.. Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taataaaa Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 okaj.. men de er ikkje orginal front. er riger. ja tok den på men dar er grillen i fangaren so ikkje passe heilt og me lyktene.. ka du jor for og få dei te og passe da?? Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taataaaa Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 og er de noken so har bilde av de:)? Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Å sånn ja! Trodde du mente hele fronten jeg... Fangeren er litt lettere. Må tilpasse en god del.. Hvorfor ikke bare kjøpe fanger til vectra?? Bra med utvalg til de også. Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taataaaa Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 nai er bere front fanger:P hehe... er på fangaren eg må kutte sant:P? ikkje bilen:P? nai for eg fann eg eg likte:P hehe Siter golf 2. vraka,ascona c,vraka ascona c sprint. solgt ascona c,solgt volvo 740. solgt bmw320i,prosjekt opel vectra a,bruksbil,volvo 240,vraka ascona b,vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg