Gå til innhold

Alla mercedes fans, kom igen nu!


Frantzen

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er i ferd med å overta en ´87 W124 260 E. Mangler noen tusen til, så er den min:)

Har allerede brukt en del kroner på diverse lakkering o.l., burde kanskje heller brukt disse pengene til å betale ned på bilen, men pytt.

 

Kjøper den av min far som åpenbart ser frem til å bli kvitt den så han kan kose seg med sin E280;)

 

260lakkering-2.jpg

260lakkering-3.jpg

 

-Benzito

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Benzito

Jeg er i ferd med å overta en ´87 W124 260 E. Mangler noen tusen til, så er den min:)

Har allerede brukt en del kroner på diverse lakkering o.l., burde kanskje heller brukt disse pengene til å betale ned på bilen, men pytt.

 

Kjøper den av min far som åpenbart ser frem til å bli kvitt den så han kan kose seg med sin E280;)

 

260lakkering-2.jpg

260lakkering-3.jpg

 

-Benzito

 

aha, såg den där på nån hemsida för en stund sen, jävligt fin faktiskt, själv har man en 85ans 300D (w123) men i planerna finns en 93b-96 E300 Diesel, svartmetallic, vi har turen att kunna få tag på en sån för en ca 100.000:- ;)

Proud addict of a MB 300D that makes greenpeace cry like babies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frantzen

 

aha, såg den där på nån hemsida för en stund sen, jävligt fin faktiskt, själv har man en 85ans 300D (w123) men i planerna finns en 93b-96 E300 Diesel, svartmetallic, vi har turen att kunna få tag på en sån för en ca 100.000:- ;)

 

Har en del bilder av den på min hjemmeside (Mercefreaken), ellers er det vel noen på http://www.mercedes124.de

Sistnevnte er forresten en veldig bra side for 124-fans:)

 

100.000,- for en E300 D? Hvorfor i all verden bor jeg i Norge?;)

Kan trygt regne med å betale det dobbelte for en tilsvarende bil her i landet.

 

Ellers tror jeg drømmebilen er W140 S-klasse. Gjerne en 500 - har prøvd både 500 og 320, og selv om 320 faktisk føltes bedre med tanke på støynivå og komfort er 5-literen utvilsomt en mye mer "riktig" motor i denne bilen. Og så spiser den ikke toppakninger, noe 3,2 gjør...

 

Nye E-klasse (W211) ser også bra ut, en sådan E400 CDI med 4Matic hvis/når det kommer hadde vært morsomt.

 

Menmen, får vel være fornuftig og kjøre W124 noen år til.

 

-Benzito

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaså, så 320n käkar toppackningar, ja som var på väg å skaffa mig en E320, men men, håller mig till dieseln då ;)

 

apropå priser så fick en polare till mig tag i en fullutrsutad -96 E290 turbodiesel för 110.000 ;)

 

joe, fy fan, den nye e klass är för jävla fin, 250hk diesel å 4 hjulsdrift vore en dröm

Proud addict of a MB 300D that makes greenpeace cry like babies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frantzen

jaså, så 320n käkar toppackningar, ja som var på väg å skaffa mig en E320, men men, håller mig till dieseln då ;)

 

apropå priser så fick en polare till mig tag i en fullutrsutad -96 E290 turbodiesel för 110.000 ;)

 

joe, fy fan, den nye e klass är för jävla fin, 250hk diesel å 4 hjulsdrift vore en dröm

 

Problemene med 320-motoren er visstnok størst i S-klassen (har hørt om biler der toppakningen har røket før 60.000 km...).

Når det gjelder 124-serien er 300 E/TE-24 "verstingen", 280 og 320 skal visstnok være mer stabile motorer (alle er dog 104-motorer).

En annen motor "alle" sier en skal styre unna er 350 Turbodiesel.

 

Har du sett interiørbildene av W211? Jeg er ikke i tvil om hva jeg vil ha ihvertfall: Elegance med lyst skinn!:)

 

-Benzito

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det med 350 motorn har ja åxå hört, men den gjorde dom väl bara för amerika marknadens skull, för att dom har så konstiga regeler angående emissioner å skit där uppe

 

har sett lite bilder på mbspy, men inget mer, ser helt ok ut innuti om det är nå liknande som på prototyp bilarna

Proud addict of a MB 300D that makes greenpeace cry like babies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del bilder liggende, ta en titt på disse av interiøret på Elegance:

 

w211_elegance_interior7.jpg

w211_elegance_interior8.jpg

 

En kompis hos Mercedes har nettopp vært på presentasjon av bilen, og det jeg har fått vite så langt er at det ser *veldig* bra ut!

W210 var som kjent ikke lutter fryd og glede da den kom. (Tydelig at de sparte penger - såvidt jeg husker var det 150.000,- i prisforskjell på S124 E220 T og S210 E230 T her i Norge, til tross for at 230 har ca. 100 ccm større motor og mer utstyr!)

 

Har blitt lovet prøvekjøring av en E270 CDI, men får se hva det blir til.

 

-Benzito

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår